Forum MedicinaSportiva.Ro

Alege alt subiect (topic)

Forum 1919
16 mai 2015
topic: entorsa de genunchi
durere la mers

Forum MedicinaSportiva.Ro

Alege alt numar sau alta data
 
anterior

Forum 1932
3 septembrie 2015
topic: tramatism glezna
gradul entorsei
anterior Forum 1933
10 octombrie 2015
topic: entorsa genunchi
hemartroza
urmator Forum 1934
17 octombrie 2015
topic: durere inghinala
alte investigatii
 
urmatorul

Cum functioneaza Forumul?
Raspunsuri la intrebari frecvente

Forum 1997
1 iunie 2017
topic: entorsa genunchi
hemartroza

Intreaba un medic,
posteaza un topic

sau
COMENTEAZA

FORUM Medicina Sportiva 1933:

entorsa de genunchi cu hemartroza


Data: 10 octombrie 2015

Intrebare:


Buna ziua,

acum patru saptamani eram urcat pe pat si cand am coborat a cedat piciorul si m-am ales cu o entorsa, am mers la urgenta unde mi s-a pus atela ghipsata timp de o saptamana dupa ce mi s-a scos o seringa si jumatate de sange, dupa o saptamana am mers la control si mi s-a scos iar aproape o sering de sange si mi s-a mai dat doua saptamani de ghips, la control iar aveam sange la genunchi si mi s-a mai dat o saptamana de ghips si m-a intrebat daca pierd mult sange la taieturi si mi s-a recomandat vitamina c.

Ce as putea sa iau pentru a putea sa opresc acest sange? Si de ce se tot formeaza sange?

Data: 12 octombrie 2015

Raspuns:


Buna ziua,


Prezenta sangelui intr-o articulatie sau hemartroza semnifica cel mai frecvent o leziune (semnificativa) a unei structuri interne a articulatiei sau mult mai rar, o tulburare de coagulare.

In situatia Dvs. pe langa tratamentul prescris poate fi indicat un examen IRM (pentru eventualele leziuni ale ligamentelor incrucisate sau meniscurilor) si analize de laborator (sange) pentru o eventuala tulburare de coagulare.


Sanatate,



Comentarii:


12 oct 2015

Alexandru:

Va multumesc pentru raspunsul dat. Spuneati ceva de coagulare, de cand m-am lovit si pana in prezent mi s-a spus sa iau cate un a (acid acetilsalicilic), se poate ca acest medicament sa provoace aceasta sangerare?


12 oct 2015

Dr Gabriel Panait:

Acidul acetilsalicilic este un antiagregant plachetar dar la doza luata nu cred ca aceasta este cauza.
PS - am inlocuit denumirea medicamentului cu cea a substantei active.



Adauga un comentariu:

*Important! Comentariile sunt moderate de Dr Gabriel Panait; deoarece nu putem fi permanent on-line, intre trimiterea comentariului si aparitia acestuia pe pagina va trece un interval de timp variabil (intre 24 - 48 ore);

Nume:

*obligatoriu; este recomandat utilizarea unui pseudonim; numele va fi publicat online;

Adresa de e-mail:

*optional; adresa NU va fi publicata online;
*daca introduceti o adresa de e-mail reala, o copie a mesajului va ajunge si la Dvs.;

Comentariu:

*obligatoriu; (maxim 3000 caractere)

Retineti link-ul articolului pentru a verifica comentariile ulterioare.



ATENTIE!
Raspunsurile medicilor trebuie considerate CONSULTANTA  si  NU  CONSULTATIE MEDICALA!
Acestea NU  INLOCUIESC  si  NU se SUBSTITUIE  unei  CONSULTATII MEDICALE!

Comentariile cititorilor reprezinta opinii personale liber exprimate fara nicio garantie ca
informatia medicala prezentata  este corecta, completa, actuala sau fara erori.

Back ↑ top